Doğrulandı

Sea Me Beach

  • Restoran
  • Kapalı
  • 3.8
    (3599)
Sea Me Beach
Hakkında
Makarna, ızgara, pizza, suşi ve kokteyllerin servis edildiği rahat sahil restoranı ve barı.
Çalışma saatleri
Kapalı
Pazartesi10:00–22:00
Salı10:00–22:00
Çarşamba10:00–22:00
Perşembe10:00–22:00
Cuma10:00–22:00
Cumartesi10:00–22:00
Pazar10:00–22:00
Analizler
Öne çıkanlar
Canlı müzik · Harika kahveler · Harika kokteyller · Harika tatlılar · Zengin bira menüsü · Zengin çay menüsü · Zengin şarap menüsü ·
Popüler olma nedeni
Öğle yemeği · Yalnız yemek ·
Erişilebilirlik
Tekerlekli sandalyeye uygun giriş · Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni · Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri · Tekerlekli sandalyeye uygun tuvalet ·
Yemek seçenekleri
Kahvaltı · Geç kahvaltı · Öğle yemeği · Akşam yemeği · Tatlı · Oturma alanı · Masaya servis ·
Sunulan olanaklar
Bar · Tuvalet ·
Atmosfer
Gündelik · Lüks · Rahat · Romantik · Trend ·
Kitle
Gruplar için uygun · Turistler · Üniversite öğrencileri ·
Ödeme
Banka kartları · Kredi kartı · NFC ile mobil ödeme ·
Konum
Keçiler, Boncuklu Koyu, 48300 Fethiye/Muğla, Türkiye
Yorumlar
3,8 / 5
(3.599 yorum)
3.8
5
4
3
2
1
Merve Çelenk
bir hafta önce
Türkiye’de girebileceğiniz en güzel denizlerden biri için ev sahipliği yapan bu beach’e aşık olmamak elde değil. Vaktim olsaydı en az iki kere daha gelirdim. Beach içindeki duş soyunma kalbini tuvalet tertemizdi. Ayrıca içerideki tüm personel güleryüzlü ve yardımsever. Restoran yemekleri güncel fiyatlara göre bence makul. Plaj kıyafeti aksesuar sigara alınabilecek işletmeler bulunuyor. Kişi başı 1500 lira şezlong şemsiyesi fiyatı biraz pahalı ama böyle bir yere değer. Son olarak tek olumsuz olarak söyleyebileceğim şey rezervasyon yapmak için internette olan numaraya ulaşılamıyor. Instagram üzerinden iletişime geçmeyi deneyebilirsiniz.
Irmak Şahin
3 hafta önce
İki sene önce gittiğimde daha canlıydı. Akşam 6 da gelem dj den öncede gündüz müzikler çalardı. Şimdi normal plaj gibi sessiz. Çok beach havası yoktu bu sefer. Rezervasyon yapıp gittim ancak gitmeden istediğiniz yerden şezlong ayırtamıyorsunuz. Gittinizde boş olanlara geçebiliyorsunuz. ANCAK gittiğimde çalışanlar yer ayrılmamasına rağmen 6-7 tane şezlonga plaja ait havlular atıp güzel yerleri tutmuşlardı. Buraya herkes aynı parayı veriyor ve kafalarına göre başkalarına havlu atıp çalışanlar yer ayıramazlar!! Plaj sahibi için ayırdıklarını söylüyorlar bir de 😂 standart şezlongların en az 6-7 tanesini kapatmışlardı. İlk boşluğa oturma hakkı herkesin var. Tartışma yaratıp oturmak zorunda olmam üzücü gerçekten. Plaj sahibine standart şezlong ayırmaları da değişik 🤨 belli ki kendi tanıdıklarına bu şekilde şezlong ayırıyorlar. Planlarını bozmuş bulunduk. Yemek çeşitleri belirli ama lezzetli. Pizza dışında diğerleri güzel. Pizza fazla pide gibi. Kokteyl ve içecekler güzel. İkinci defa gittim ama fikrim değişmedi. Söylendiği kadar güzel bir işletme değil. Tuvalet temizliği çok kötü. Temizlik görevlisinin ilgilenmesini rica ettiğimde temizlik görevlisi beyfendi bile bana ters tepkiler verdi. Umarım işletme sahibi bu yorumları görüyordur. Herkesle tartışmadan bir sonuca varamadığım bir gündü. Dinlenmeye gelmiştim ancak daha çok rahatsız oldum. Tek güzel şey denizdi. Teşekkür edebileceğim tek kişi plaj çalışanlarınızdan Kerim bey. Çok güler yüzlü ve ilgiliydi. Sorunumuzu çözdü ve bizimle ilgilendi sağolsun.
Hakkında
Makarna, ızgara, pizza, suşi ve kokteyllerin servis edildiği rahat sahil restoranı ve barı.
Çalışma saatleri
Kapalı
Pazartesi10:00–22:00
Salı10:00–22:00
Çarşamba10:00–22:00
Perşembe10:00–22:00
Cuma10:00–22:00
Cumartesi10:00–22:00
Pazar10:00–22:00
Konum
Keçiler, Boncuklu Koyu, 48300 Fethiye/Muğla, Türkiye
Analizler
Öne çıkanlar
Canlı müzik · Harika kahveler · Harika kokteyller · Harika tatlılar · Zengin bira menüsü · Zengin çay menüsü · Zengin şarap menüsü ·
Popüler olma nedeni
Öğle yemeği · Yalnız yemek ·
Erişilebilirlik
Tekerlekli sandalyeye uygun giriş · Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni · Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri · Tekerlekli sandalyeye uygun tuvalet ·
Yemek seçenekleri
Kahvaltı · Geç kahvaltı · Öğle yemeği · Akşam yemeği · Tatlı · Oturma alanı · Masaya servis ·
Sunulan olanaklar
Bar · Tuvalet ·
Atmosfer
Gündelik · Lüks · Rahat · Romantik · Trend ·
Kitle
Gruplar için uygun · Turistler · Üniversite öğrencileri ·
Ödeme
Banka kartları · Kredi kartı · NFC ile mobil ödeme ·
Yorumlar
3,8 / 5
(3.599 yorum)
3.8
5
4
3
2
1
Merve Çelenk
bir hafta önce
Türkiye’de girebileceğiniz en güzel denizlerden biri için ev sahipliği yapan bu beach’e aşık olmamak elde değil. Vaktim olsaydı en az iki kere daha gelirdim. Beach içindeki duş soyunma kalbini tuvalet tertemizdi. Ayrıca içerideki tüm personel güleryüzlü ve yardımsever. Restoran yemekleri güncel fiyatlara göre bence makul. Plaj kıyafeti aksesuar sigara alınabilecek işletmeler bulunuyor. Kişi başı 1500 lira şezlong şemsiyesi fiyatı biraz pahalı ama böyle bir yere değer. Son olarak tek olumsuz olarak söyleyebileceğim şey rezervasyon yapmak için internette olan numaraya ulaşılamıyor. Instagram üzerinden iletişime geçmeyi deneyebilirsiniz.
Irmak Şahin
3 hafta önce
İki sene önce gittiğimde daha canlıydı. Akşam 6 da gelem dj den öncede gündüz müzikler çalardı. Şimdi normal plaj gibi sessiz. Çok beach havası yoktu bu sefer. Rezervasyon yapıp gittim ancak gitmeden istediğiniz yerden şezlong ayırtamıyorsunuz. Gittinizde boş olanlara geçebiliyorsunuz. ANCAK gittiğimde çalışanlar yer ayrılmamasına rağmen 6-7 tane şezlonga plaja ait havlular atıp güzel yerleri tutmuşlardı. Buraya herkes aynı parayı veriyor ve kafalarına göre başkalarına havlu atıp çalışanlar yer ayıramazlar!! Plaj sahibi için ayırdıklarını söylüyorlar bir de 😂 standart şezlongların en az 6-7 tanesini kapatmışlardı. İlk boşluğa oturma hakkı herkesin var. Tartışma yaratıp oturmak zorunda olmam üzücü gerçekten. Plaj sahibine standart şezlong ayırmaları da değişik 🤨 belli ki kendi tanıdıklarına bu şekilde şezlong ayırıyorlar. Planlarını bozmuş bulunduk. Yemek çeşitleri belirli ama lezzetli. Pizza dışında diğerleri güzel. Pizza fazla pide gibi. Kokteyl ve içecekler güzel. İkinci defa gittim ama fikrim değişmedi. Söylendiği kadar güzel bir işletme değil. Tuvalet temizliği çok kötü. Temizlik görevlisinin ilgilenmesini rica ettiğimde temizlik görevlisi beyfendi bile bana ters tepkiler verdi. Umarım işletme sahibi bu yorumları görüyordur. Herkesle tartışmadan bir sonuca varamadığım bir gündü. Dinlenmeye gelmiştim ancak daha çok rahatsız oldum. Tek güzel şey denizdi. Teşekkür edebileceğim tek kişi plaj çalışanlarınızdan Kerim bey. Çok güler yüzlü ve ilgiliydi. Sorunumuzu çözdü ve bizimle ilgilendi sağolsun.
Bu site, hizmet sunmak için Google'a ait çerezleri kullanır. Bu siteyi kullanarak, sitede çerezlerin kullanılmasını kabul etmiş olursunuz.