Waanzinnig slecht geholpen. Heb 2 maal een hoogwerker met zoals de monteur aangaf "volle filters" gekregen, waardoor de machine vaak in storing sloeg. via de telefoon een vertegenwoordiger en een monteur aan de telefoon gehad, die mij niet konden helpen waardoor we dus op hoogte hebben moeten wachten op een monteur (er zit een knop op, om handmatig naar beneden te komen). ik heb zelf tot 4 maal toe de hoogwerkers 5 straten verderop, op moeten halen en terug moeten brengen. Als slot op de som, vervolgens in totaal 5 facturen en 3 credit facturen ontvangen, zonder enige vorm van compensatie. Eens maar nooit meer @hoogwerkt