Otelz.com'da görüp otele gittiğimizde oradaki fiyattan daha yüksek bir fiyat söylediler. Otelz'ye komisyon ödedikleri halde. Hadi neyse dedik. Odaya çıkınca tek çift teklik var diyince odaya gelen görevli odaya bakmak istedi. Yan yana kaç çift terlik olduğunu göremeyecek kadar da değiliz. Duş bozuldu ve aniden su gelmez oldu. Odaya bu konu için temizlik işi ile uğraşan bir hanımefendi gönderdiler. Tabiki hanım efendi tesisat ve tamir işinden anlamadığı için, sadece eli ile vurarak musluğu tamir etmeye çalıştı ve tabiki tamir olmadı. Teknisyen yok diyerek başka odada duş almamız konusunda yardımcı oldu. Ancak gerçekten rezillikten başka bir şey değildi. Koridorda ben ve yanımda kalan kişi başka odaya girip çıkıp duş olması gerçekten akla mantığa sığmıyor. Duşun zaten arızalı olduğu belliydi, bir düğmesi kopuktu ve bizden önceki bir misafir de yorumlarda belirtmiş. Odada değil toz kahve çay bile yoktu. Bu tip konulara para harcamaları gerekiyor. Belli epey masraf yapmışlar ama otel işinden anlamıyorlar kesinlikle, bu yüzden fiyatı kesinlikle gecelik 2000 TL civarı dahi olsa hakketmiyor derdim. Ama gecelik fiyatı 6.000 TL. Şaka olmalı türkiyede bir çok şehirde bir çok klasmanda otelde kaldım. Malesef turizm ve otelcilik ne demek bilmiyorlar