Bekreftet

Asker Tannlegevakt

  • Tannlege
  • Stengt
  • 4.8
    (185)
Asker Tannlegevakt
Anmeldelser
4,8 av 5
(185 anmeldelser)
4.8
5
4
3
2
1
Rachel Bø
for 5 måneder siden
Forferdelig useriøs tannlegeklinikk. Jeg hjalp en som trengte akutt behandling, var med til tannklinikken. Personen gav fullmakt til meg, muntlig direkte til tannlegen, med beskjed om at jeg kunne få alt av papirer osv som var nødvendig. Jeg la ut for behandlingen fordi tannlegen sa at jeg ville få pengene tilbake når de fikk refusjon fra nav. Siden har jeg purret og purret i flere måneder, får ingen tilbakemelding, og i dag påstår de at de aldri har sagt dette og at jeg ikke får pengene tilbake fra dem. Jeg får heller ikke kopi av pairene som skulle sendes nav, fordi de mener jeg ikke har fullmakt. Styr unna dette stedet - de virker veldig hyggelige helt til de må ta ansvar for feil de har gjort eller feil informasjon de har gitt.
Olga Makowska
for 2 måneder siden
Tannlege Meis og Tannlege Jaffar er tyver og ikke helsepersonell. Styr unna! Tar penger fra nav og sier at de har utført behandling som ikke har blitt gjort. Sier de har spesialister men er kun to allmenntannleger der. Opplevde tannlegen som svært hardhendt og lite empatisk, til tross for at jeg ga beskjed om tannlegeskrekk på forhånd. Følte meg overhodet ikke ivaretatt. Resultatet ble også dårlig – fyllingen de satte inn falt ut etter bare to dager og kostet meg nesten 4000!! Finn et annet sted hvis du vil ha kvalitet og god service. Har du tannlegeskrekk og tannverk så styr unna - gå heller til et annet tannlegekontor enn disse.
question school
for 2 måneder siden
Går ut, og tar andre pasienter mens de holde med deg, sier ikke at de er ferdig, de bare går ut og man gjeter seg frem til «oja, er jeg ferdig eller?» dårlig kommunikasjon , samt de holder seg ikke til avtalt tid man ventetider mer en 15 minutter veldig uprofesjonelt, bruker opp bare din tid.
Nizar Nassouh
for 2 måneder siden
Anbefales på det sterkeste! Jeg oppfordrer alle til å besøke denne tannklinikken. De tilbyr fantastisk service, profesjonell behandling og får deg til å føle deg trygg og godt ivaretatt fra første stund. Et virkelig flott sted med høy kvalitet i alle ledd!
Fatima Kadhem
for 4 måneder siden
Jeg er utrolig fornøyd! Jeg anbefaler denne tannklinikken på det sterkeste til alle som ønsker profesjonell behandling og fantastisk service.
Krzysztof Sarad
for 5 måneder siden
Kommer du før tiden bare for å bli ønsket velkommen og sitte en halvtime til og vente med tannpine? Når du ikke har en annen pasient? Det er mangel på profesjonell tilnærming. 2500 kroner for røntgenbilde?
Aziz Demir
for 8 måneder siden
Aldri opplevd en så dyktig og hyggelig klinikk! Fantastisk opplevelse, både med tannlege Meis og alle sekretærer. Atmosfæren var svært behagelig. Takk for flott service!
Самсон Герасимчук
for 3 måneder siden
Finne og profesjonelle tannleger som jeg kan stoler på . Også etter besøk er jeg fornøyd med tennene mine og helsen sin som resultat av dyktig jobb .
Yad Tarantino
for 7 måneder siden
Topp service! Effektive og flinke tannleger! Fikk ta bilde og trukket visdomstann på 30 minutter! Her kommer jeg igjen!!
Ali Othman
for ett år siden
Har varet her som pasient for å fikse ett rettere smil med Usynlig regulering. Er utroligt førnøyd. Anbefalder denne klinikken til alle som har tannlegeskrekk eller som vil bare ha god tannlege for en rimelig pris 😊
Loading…
På dette nettstedet brukes informasjonskapsler (cookies) fra Google for å styrke tjenestetilbudet. Når du bruker dette nettstedet, godtar du bruken av informasjonskapsler.