Hatasız ,boyasız Exper raporu olan aracımi satarken alıcı hatrina goturdugum expertiz.Aracin tavanında göçük oldugunu söyledi ama bunu kendinden başka kimse görmedi Neden olmuştur dedim kedi çıkmış olabilir dedi😀 ,bizi eski sanayide bir ustaya yönlendirdi o da 10 bin lira istedi tabi araç kaldı...Daha sonra başka alıcı pilot garaja expere götürdü araç hatasız boyasız onayı verildi ...Karar sizin..
Sizin yönlendirdiğiniz usta , araca bakarak araçtaki gocugu göremedi, ve gölgede bakayım içeri koyalım diyerek varsa da 10 bin lira dedi .Ama sizden başka ne pilot garaj ne başka eksper bunu göremedi...Alan kişi Pilot garaja 6500lira ödeyerek aldı gitti aracı ...
Cumlenizi hatırlayın belki kedi çıkmıştır tepesine....Neyse sizin kendi ustaniza bile yinlendirmeniz çok etik değil...