2 gece konakladık ve her şeyden çok memnun kaldık. Odalar oldukça temiz, düzenli ve konforluydu. Otelin konumu Ayvalık’ı gezmek için çok uygun. En önemlisi ise işletme sahiplerinin samimiyeti ve misafirperverliği oldu; kendimizi gerçekten evimizde gibi hissettik.
Huzurlu ve keyifli bir tatil geçirmek isteyen herkese gönül rahatlığıyla tavsiye ederim. Ayvalık’a tekrar geldiğimizde mutlaka Derya Guest House aklımıza gelecek. Her şey için çok teşekkür ederiz.
Yeni açılmış bir yer sanırım tekrardan hayırlı olsun :)