Doğrulandı

Başiskele Barbaros Taksi 7/24

  • Taksi Durağı
  • Şimdi açık olan
  • 4.8
    (97)
Başiskele Barbaros Taksi 7/24
Hakkında
Başiskele bölgesinde 7/24 kesintisiz olarak güler yüzlü ekibimiz ve VIP araçlarımızla hizmetinizdeyiz.
Çalışma saatleri
Şimdi açık olan
Pazartesi24 saat açık
Salı24 saat açık
Çarşamba24 saat açık
Perşembe24 saat açık
Cuma24 saat açık
Cumartesi24 saat açık
Pazar24 saat açık
Analizler
Sunulan olanaklar
Tuvalet ·
Ödeme
Banka kartları · Kredi kartı · American Express ·
Konum
Millet Cad Hoylan Sokak Kesişimi No 0, 41090 Başiskele/Kocaeli, Türkiye
Yorumlar
4,8 / 5
(97 yorum)
4.8
5
4
3
2
1
Kenan Akar
3 ay önce
Uzun yıllardır taksi kullanan birisi olarak gerek Kahya gerek şöför ve araç temizliği olsun takdir edilecek bir durak böyle devam etmenizi dilerim hayırlı işleriniz olsun
Emel Cavus
5 ay önce
Surekli taksi kullanan biriyim fakat taksicilerimiz işini duzgun yapmiyor malesef ben bindikten sonra bana sorulmadan taksiye ikinci bir musteri aldiniz izin bile isteme geregi duymadiniz ben topluma tasima kullanmiyorrum bes kati fazla para verip taksiyi tercih ediyorum birde boyle davranis harici kart komisyonunu musteriden kesiyorsunuz bu kanuni ve yasal degil ilgili yerlere sikayetimide yapacagim herkesin haklarini bilip arkasinda durmasini istiyorum
Hakkında
Başiskele bölgesinde 7/24 kesintisiz olarak güler yüzlü ekibimiz ve VIP araçlarımızla hizmetinizdeyiz.
Çalışma saatleri
Şimdi açık olan
Pazartesi24 saat açık
Salı24 saat açık
Çarşamba24 saat açık
Perşembe24 saat açık
Cuma24 saat açık
Cumartesi24 saat açık
Pazar24 saat açık
Konum
Millet Cad Hoylan Sokak Kesişimi No 0, 41090 Başiskele/Kocaeli, Türkiye
Analizler
Sunulan olanaklar
Tuvalet ·
Ödeme
Banka kartları · Kredi kartı · American Express ·
Yorumlar
4,8 / 5
(97 yorum)
4.8
5
4
3
2
1
Kenan Akar
3 ay önce
Uzun yıllardır taksi kullanan birisi olarak gerek Kahya gerek şöför ve araç temizliği olsun takdir edilecek bir durak böyle devam etmenizi dilerim hayırlı işleriniz olsun
Emel Cavus
5 ay önce
Surekli taksi kullanan biriyim fakat taksicilerimiz işini duzgun yapmiyor malesef ben bindikten sonra bana sorulmadan taksiye ikinci bir musteri aldiniz izin bile isteme geregi duymadiniz ben topluma tasima kullanmiyorrum bes kati fazla para verip taksiyi tercih ediyorum birde boyle davranis harici kart komisyonunu musteriden kesiyorsunuz bu kanuni ve yasal degil ilgili yerlere sikayetimide yapacagim herkesin haklarini bilip arkasinda durmasini istiyorum
Bu site, hizmet sunmak için Google'a ait çerezleri kullanır. Bu siteyi kullanarak, sitede çerezlerin kullanılmasını kabul etmiş olursunuz.