Çocuğumuzu Özel Bando Okuluna göndermekle doğru karar vermişiz . 2 senedir aynı okulun Çocuğumuza çok faydalı bi eğitim verildiğini görmek çok mutlu etti bizi. İdareci Serdar Bey , Müdür Elvan Hanım ve diğer öğretmenlerin ilgili yaklaşımları harika. Diğer çalışan yardımcı öğretmen ve okul idaresinde bulunan görevlilerin bizlere ve çocuklara ilgilleride son derece güzel. Okul ile söyleyeceğim husus verilen eğitimin kalitesi , sıcak ortamın bulunması , yaklaşımların yapıcı ve titiz olmaları ayrıca güzel. Bi okuldan aldığı eğitimle bi çocuğun ilerisi için daha iyi olması gerekiyorsa verilen eğitim iyi olması ve sıcak ortamın biz ailelerin en önemli istekleri olsa gerek. Özel Bando okulu bu işi titizlikle yapmakta ve uğraşmaktadır. Nice Daha çocuk mutlu olması dileğimle.